User Avatar Image

The Walking Dead en Español

posted by Alan Johnson on - last edited - Viewed by 13.2K users

Bienvenidos al centro de communicacion de todo que sea The Walking Dead!

Para empezar, tengo una pregunta por todos que ven el programa The Walking Dead en España.

En cual canal ves The Walking Dead? En La Sexta? Otro canal? En la computadora? Nos encantaria saber.

Y para los que viven en otras naciones en que hablan Español, en cuales formas ven The Walking Dead?

Lo siento si my Español escrita es terrible - no es mi lengua nativa.

Cualquieras respuestas que tienen serian agradecidas.

Muchisimas gracias.

236 Comments - Linear Discussion: Classic Style
  • Oh neat! Are you planning on... Wait...

Oh puro! ¿Está pensando en publicar una versión en español de los muertos vivientes, así como Inglés, francés y alemán?

• @Alan Johnson said: Bienvenidos al centro de communicacion de todo que sea The Walking Dead!

Para empezar, tengo una pregunta por todos que ven el programa The Walking Dead en España.

En cual canal ves The Walking Dead? En La Sexta? Otro canal? En la computadora? Nos encantaria saber.

Y para los que viven en otras naciones en que hablan Español, en cuales formas ven The Walking Dead?

Muchisimas gracias.

Hola Alan.

Hablas muy bien el español, es agradable saber que habla mi idioma ^-^
    Yo veo The Walking Dead en LaSexta. Espero haberte ayudado.

Un saludo.

-------------

Hi Alan.

You speak very good Spanish, it's nice to know who speaks my language ^ -^
    I see The Walking Dead in LaSexta channel. Hope this help.

A greeting.

• It's good news that Telltale finally seems to be thinking to launch a game in Spanish...
    ...too bad it's one I'm not really interested.
    I would have been insanely happy if this post would have appeared on the ToMI, BttF or JP subforums...

By the way, I don't see The Walking Dead myself, but I have many friends who see it in La Sexta, many of them also buy the PlanetaDeAgostini comics, and some of them could be very interested on the game.
    If you are planning to launch the game in Spanish, you should contact PlanetaDeAgostini, because they also have a videogame division and they could help with the localization and retail distribution.

• En españa tambien se emite, en la Cadena Fox.. Suele estar en operadores por cable como Ono, o en Operadores de pago por vision como Imagenio, o Digital +..

• Fox es el canal que pasa la serie acá en Argentina. La miro por ahi. Y si me pierdo algún episodio, lo busco online.
    --------------------------------------------------------------------------
    Fox is the channel that airs the show here in Argentina. I watch it there. And if i miss an episode, I look it online.

• Oh, my god! At last! Now I REALLY love you, Telltale, A LOT! :D

I watch the show on Fox España (cable channel), but many friends watch it on La Sexta. I also buy the PlanetadeAgostini comics and I agree with Javi-Wan, you should try contact their videogames division, maybe they make the things easier (or help to make a better translation, faithful to the comics).

Hope this is only the beggining!

PS: Did I say that I love you, guys? :D

PPS: If you also make dubbing (a good one) I'll buy two copies, I swear, but I'm fine with good subtitles :)

• Yes, I watch the show on La Sexta AND in the computer. I also buy the comics from Planeta DeAgostini, spanish retailers for the comic series.

I'm so glad that apparently the game will be in spanish. :D

PS: No hablas nada mal español, Alan.

• The Spanish version will be available to those of us still in the U.S., right? I hate it when companies go to the trouble of translating a game and then only release the translation in Europe. Some of us have lived al extranjero, you know, and we'd like to have some more listening practice.

• Do you need testers for the spanish translation? I wouldn't like a lot of mistakes like Wallace & Gromit...

• @Alan Johnson said: Bienvenidos al centro de communicacion de todo que sea The Walking Dead!

Muchisimas gracias.

¡Hola Alan! Yo veo The Walking Dead en Fox Latinoamerica. Vivo en México y soy gran fan de Telltale Games, así que sería magnífico ver un juego por fin con subtítulos en español.

Add Comment