Menu
User Avatar Image

Episode 5 Teaser Video???

posted by Christoaster on - last edited - Viewed by 500 users

Usually there is a teaser at the end of the episode for the next episode. For this one there is none?

Is there going to be one coming out? Or is TellTale just going to release the full trailer later on instead?

22 Comments - Linear Discussion: Classic Style
  • @Milosuperspesh said: cheers for the spoiler...

    yeah especially in the non-spoiler threads:p Some people can't watch TWD til it's out on DVD (or whenever they air the eps in their part of the world) Like True Blood season 5 premiere was aired in some places AFTER the season 5 had ended here in the U.S. Gotta think what you are posting and where yall;)

  • i'm waiting till more of season 3 of the tv show is out before i watch it (incase of 'shit' episodes where nothing happens, or really bad cliffhangers)

  • @Milosuperspesh said: i'm waiting till more of season 3 of the tv show is out before i watch it (incase of 'shit' episodes where nothing happens, or really bad cliffhangers)

    4 realz...I do that with shows like grimm/revolution. but when it comes to dexter, twd, true blood, and Fringe I am always watching tho I have to wait til the next day to see it I can never wait longer than that 1 day. Plus FYI kirkman said recently that the energy we left off on doesn't slow for quite a while and when it does its a healthy breather and after watching the premiere episode (commercial free) I think i believe him most definitely. besides only 8 weeks then mid-season finale for 2 months.
    Is it me or does the break kinda feel like when the new season starts. like this isn't season 3 but really season 4. in feb season 5 will air lol. Just feels that way cuz season 1 was sooo short:p

  • revolution has pontential but wow that 'train' episode was lame.

    the writing sucked, where are all the chemicals coming from to make bombs ?

    the 'black smith' in the back ground wasn't even making an effort to be believable

    also they did seem a bit 'dirtier'

  • @Milosuperspesh said: revolution has pontential but wow that 'train' episode was lame.

    the writing sucked, where are all the chemicals coming from to make bombs ?

    the 'black smith' in the back ground wasn't even making an effort to be believable

    also they did seem a bit 'dirtier'

    lmao its the gap version of the end of the world lets be real :p but I liked other stuff the writers /creators have done before but yeah it has me nodding whenever its on. Main girl isn't bad ass enough to be the main girl lol

  • I'm glad there wasn't a teaser.This way there are no potential spoilers.I want Episode 5 to be a complete mystery until it comes out.

  • Maybe it's because Lee beings deteroriate like Duck (and Irene from ep1 did) after being bit... pale skin, fever, weakness, etc.

  • I hope we get to see at least a small 30 seconds teaser before the episode comes out.

  • I'm not really sure why there's no teaser. Is it because of all the possible beginnings of episode 5 as to who's in your group?

  • i think the reason is simple.There is nothing they can show us that wont spoil the end and i like it that way we don't know whats coming i love this game:)

Add Comment