User Avatar Image

I hate this game

posted by marioluigi344 on - last edited - Viewed by 410 users

I fucking hate this game
i just watched kenny's death scene again
fuck this game
i love it so much
but i hate it
i want more
why telltale
y u hate me

27 Comments - Linear Discussion: Classic Style
  • Yeah. Kinda did that to me too. I love how much it hates me. Now I don't want to do anything but either play, or watch this until S2 comes out.

• @marioluigi344 said: I fucking hate this game
    fuck this game
    i love it so much
    but i hate it
    i want more
    why telltale
    y u hate me

It seems someone likes Disney, rainbow and pony huh? Welcome to real world.

• @zev_zev said: It seems someone likes Disney, rainbow and pony huh? Welcome to real world.

This isn't the real world. The real world is not quite this dark for most people.

• @crispy01 said: This isn't the real world. The real world is not quite this dark for most people.

Certainly...nowhere in the real world are your innards ripped out and devoured by your own loved ones, after you watched the same thing happen to them 5 minutes earlier.

• @Mornai said: Certainly...nowhere in the real world are your innards ripped out and devoured by your own loved ones, after you watched the same thing happen to them 5 minutes earlier.

Well... I'm sure there is one sick place in the world where that happens. Just not as much as in TWD.

• El mundo no es perfecto y lo sabemos todos, la diferencia es como actuamos, algunos son sádicos, otros son pasivos piensan más las cosas, algunos actuamos conforme a nuestros instintos y otros intentan proteger. Yo no odio el juego, solo me molesto el final, a veces no actuamos de la mejor manera, lo que intentamos fue tratar de mantener el control, pero nunca nos dieron esa oportunidad, The walking dead, es un género o una historieta negra o como lo quieras llamar donde se impulsa a destacar lo peor de la humanidad en una forma exagerada, Me gusta el género porque intentas colocarte en los zapatos del personaje y tratar de hacer lo mejor posible, en sobrevivir y ayudar. Sobre el comentario de Disney cada quien tiene sus gustos, al menos piensa diferente a los demás, hay muchos aquí que copian lo que dijo el anterior. En lo personal al juego le falta un poco más de realismo, no todo el mundo están inútil o torpe, que le falte experiencia es otra cosa, les propongo algo únanse al ejercito de su país unos dos añitos y luego regresen veamos si están fácil criticar que actuar. De este modo podrán dar una opinión más creativa en los foros. Sin ofender a The walking dead le falta muchísima experiencia en la vida, una cosa es la creatividad y otra la realidad, y ofendió a muchas personas en la vida real. Respeto por favor.

• @zev_zev said: It seems someone likes Disney, rainbow and pony huh? Welcome to real world.

maybe not all rainbows, maybe just a story where EVERYONE doesn't die. but I still love this game ;(

• @marioluigi344 said: I fucking hate this game
    fuck this game
    i love it so much
    but i hate it
    i want more
    why telltale
    y u hate me

Is this some kind of poem?

• This game has that effect on people. It can make you feel more emotions in 2 hours than nearly anything else in the world lol

• I have a hate/love relationship with this game.It makes me feel bad,but I love it so much
    This game just turns everything upside down..I hate how much I love this game :D
    Gaming world is just..Incredible :')

Add Comment